הרב יגאל לוינשטיין על חוזר המנכ"ל: נפל דבר בישראל

הרב יגאל לוינשטיין ראש המכינה הקדם צבאית "בני דוד" תוקף בחריפות את חוזר המנכ"ל שפורסם ואוסר 'טיפולי המרה'.

"נפל דבר בישראל – קביעה לה"טבית שלא ידענו כדוגמתה. חוזר מנכ"ל משרד הבריאות מודיע שמטפלים לא יכולים לטפל יותר בבעלי נטיות הפוכות גם אם הם רוצים בעזרה הזו. גם למחנכים ויועצים אסור לחנך, להדריך, לייעץ או לכוון ללכת לעזרה לקבלת טיפולים. זה חוק דרקוני, חוק של כפייה שאינו מוסרי", אומר הרב לוינשטיין.

לדבריו, "יש כאן אג'נדה להט"בית שרוצה לחנך את כולנו בכפיות שזה המצב הנורמלי. לא נסכים לזה. אנחנו יודעים את ההיפך. יש מחלוקת בעולם המטפלים ויש רבים שאומרים שאפשר לעזור לאנשים כי הם מבולבלים. מטופלים אומרים שיש הצלחות, הם התחתנו עם נשים, הקימו בתים נאמנים וזכו להקים משפחות נאמנות עם ילדים שמחים".

הרב מוסיף כי "יש כפיה ואג'נדה להט"בית שרוצה לכפות שנטיות הפוכות הן נורמליות. זאת אנומליה, זה נגד הטבע, נגד המוסר הכללי, נגד התורה. לא נסכים שיכפו עלינו השקפות עולם בניגוד לאמונתנו, להרגשתנו ולטבענו".

הוא קורה שלא להסכים עם ההחלטה. "אנחנו צריכים לעמוד זקוף. כל מי שיש בו אהבת בני אדם, בין יהודים ובין שלא, צריך לעודד ולספר לילדים ולצעירים המבולבלים בעלי הקשיים הנוראיים האלה – יש תקווה, יש מטפלים שיודעים לעשות עבודה מדהימה מתוך תבונה ורגישות".

תגיות: להט"ב
דילוג לתוכן